// Loudest Silence




back to sch . huh -__-
Friday, July 23, 2010 | 0 Gossip
mood : blurr =.=

hmm -__-' banyak gile hw ! siot doe 1 week tak gi sch bertimbun hw . folio jangan cite arh . banyak gile yang aku tertinggal . tapi lantak arh . asal kan aku dah pergi sekolah ! ngee :D
act aku belum sembuh sgt , tapi aku ttp gak nak gi sch . tujuan utama aku nak sgt-sgt gi sch ialah .. jeng .. jeng .. jeng .. hehe , of coz la nak menyebarkan virus chicken pox aku ni ! haha :D no lar . tak kan la aku jahat sgt sampai camtu kan ? kan ? hehe .. puji diri sendiri plak *

hari isnin aku gi sekolah , semua serbu aku . bukan semua murid la , membe kls je . diorang tanye mcm-mcm doe . diorg tanye 'kau camne ? dah oke ? ' , ' wey , kau sakit ke ? ' etc .
masuk kelas plak time geo cikgu zurainee ckp ' hazira , dgr cite kamu kene chicken pox ? ' aku pun jwb lah ' eh , tak de lah cikgu . sy gi holiday la . diorang je pandai-pandai buat cite . ' cikgu zurainee pun tengok muka aku . ' bintik kat muka kamu tu ape ? betullah chicken pox . ' aku pun tersengih je la . then cikgu zurainee ckp lg ' spe-spe yg dlm kls ni blom kne chicken pox , jgn dkt dgn hazira . nanti kamu pulak yang tak datang sekolah . aku cam -,-' sampai hati cikgu ckp camtu . :( cehh ! sedih plak . hehe ..

time uztzah roslinda .
uztazah : oke kelas . hari ini saya akan tukar tempat duduk kamu semua .
aku : what ?!
uztazah : disebabkan bnyk kes yg pelik-pelik kat sekolah ni , jadi sy nak murid lelaki duduk depan dan murid perempuan berpindah ke belkang .
aku dgn ieqa : adoyay !
uztazah : oke skrg tukar tempat kamu semua . lelaki depan , perempuan belakang .

aku dengan muka tak puas hati pergilah je la kat blkg kat tmpt nidzam . aku duduk kat situ . then aku nampak anis duduk kat blkg acap . wtf ? camne die boleh dpt tmpt yg best gile uh ? aku pun buat plan dgn ieqa supaya kitorang dpt duduk blkg acap . esoknya , sampai je sekolah , aku terus dapat duduk belakang acap . caranya ? rahsia . hehe ..

now aku dah hepi dgn tempat duduk aku skrg . aku dah tak nak tukar dah . hehe ..
oke lah . aku rase dah cukup pnjg karangan aku nih . daa ~ :))

p/s : rindu fahmi :(

Labels: ,




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.