// Loudest Silence




Day 3- Your Ultimate K-pop Guy Bias
Tuesday, December 20, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Hewhew challenge yang paling aku suka ;p Sebenar-benar-benarnya, bias aku mmg ramai. Kay saya mmg terkenal dgn sifat tamak ;p Tapi kalau aku bagitahu semuanya, entry ni bukan cecah lantai lagi, dah tembus bawah tanah dah. Kang terkubur pulak entryku. Kay cukup. 

Your Ultimate K-pop Guy Bias

1. Nichkhun - 2pm



Hewhew hello siapa tak kenal dia en? Prince from Thailand! Tak sangka aku orang Thailand ada yang secomelsehandsomesehot diaaa :D Sokalau aku tak dapat dia, aku nak cari husband kat Thailand lah ;p Orang ingat aku minat dia sbb abs dia. Hmm ada lah sikit <: Muehehehe. 

2. Kyuhyun - Super Junior



Super Junior's maknae! Ni lagi lah siapa yang tak kenal kan. Grr comel gilaa! :D Dulu sebenarnya aku takde lah minat sangat dgn Kyuhyun ni, sbb muka dia dulu mcm budak-budak lagi. Yelah maknae kan. Tapi sekarang, lepas aku tengok Mr. Simple, suatu perasaan tiba tiba muncul. Membuak buak! ;p HAHAHA hiperbola melampau.

3. Im Seulong - 2am



Sebenarnya aku tak layan pun 2am ni. Tapi after tengok WGM, dia jadi mc. Baru aku sedar, eh comel pulak dia ni ;p So aku pun tanamkan azam dalam hati, bukan nak kahwin dgn dia. Dapat jumpa je pun dah cukup lah <: Alahai mmg tk thn lah tengok kecomelan dia tu. Dia ada abs pulak tu! Hewhew ;p

Okay cukuplah 3 tu. Kang aku teruskan kang ada yang meroyan pulak lepas ni. Kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.