// Loudest Silence




Day 10 - 10 final words
Friday, December 16, 2011 | 0 Gossip
1. Cabaran 10 hari tamat di sini.
2. At last habis jugak challenge ni.
3. Tak sabar nak buat challenge k-pop pulak!
4. Lepas ni tak payah dah aku pening pening pikir 10 benda -,-
5. Tapi aku tetap enjoy challenge ni. Hewhew
6. Aku dah blur.
7. So,
8. Cukup lah sampai sini.
9. Aku dah tak tahu nak cakap apa ni.
10. Kbai
Memang terpaling final words lah aku bagi tu ;p

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Btw, tomorrow aku ada reunion sekolah rendah. Memang dah lama gila lah tak jumpa member member lama aku since ramai yg masuk asrama. Aku sorang je tertinggal kat sini T_T. Serious tak sabar. Tapi bukan tak sabar nak jumpa member lama, tak sabar nak jumpa crush lama ;p Hewhew. Harap dia datang <:



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.