// Loudest Silence




Day 5 - 10 wishes
Sunday, December 11, 2011 | 0 Gossip
1. Aku harap family aku sentiasa sihat and hidup diberkati dunia dan akhirat. Amin.
2. Dapat suami kaya. Kuangkuang ;p
3. Meet 2pm!
4. Result PMR aku yang akan keluar beberapa je hari lagi bukan result yang membunuh aku! :(
5. Jadi kayaaaaaaaa :D
6. Pergi Korea.
7. Aku nak sekolah ditutup ;p
8. Aku nak bapak aku masukkan Astro B.yond sebab aku nak tengok One :(
9. Honeymoon dekat Korea. Eh lebih kurang sama dgn number 6 je ;p
10. Cepatlah habis challenge ni.
Kebanyakan wishes aku mcm susah nak dicapai je ;p

ps: 30 Days K-pop Challenge aku akan buat bila dah habis 10 Day Challenge ni.




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.