// Loudest Silence




Day 4 - Your Ultimate K-pop Girl Bias
Wednesday, December 21, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Walaupun mood aku sekarang dah tunggang langgang bertempiaran lari entah ke mana disebabkan esok, tapi setakat nak siapkan challenge ni, ey apada hal :D Mood aku makin baik adalah. Hewhew

So untuk kali ni, bias aku tak ramai sangat disebabkan girl kan ;p Tapi adalah jugak beberapa yang aku mmg minat gila. So aku nak bagitahu dua lah hari ni.

1. Hyuna - 4minute



Aku tak layan sangat  4minute. Aku lagi suka kalau dia solo je. Kalau dalam mv, mesti korang perasan en watak dia mcm nakal err nakal mcm mana entah. #haha --' Tapi reality nya dia sangat comel doe! Okay dia mmg lah comel en, dgn suara dia tu. Kalau tak percaya, pergi tengok Invincible Youth Season 1. Paling comel ah diaa. 

2. Ji Yeon - T-ara



Sebenarnya sebelum ni aku tak pernah amek tahu pun pasal Jiyeon ni. Tapi lepas tengok mv baru T-ara, Cry Cry, baru lah aku perasan pasal dia. Dalam tu rambut dia dah pendek dah. Perasan tak mata dia mcm Pyka Rahmat? Kan kan? :D Kalau tengok dlm mv Cry Cry mmg nampak sama gila. 

Kay tu je lah. Nak pergi sambung mood tunggang terbalik tadi. Baaaai!




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.