// Loudest Silence




Day 3 - 10 things you hate
Friday, December 9, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Bangun je pagi tadi aku rasa muka aku mcm baru lepas kena belasah. Dahi aku sakit sbb terhantuk dinding smlm. Dagu aku pedih sbb jerawat yang alahai kuman pun lagi besar, pedih melampau pulak. Pipi aku bengkak sbb gigi geraham nak tumbuh. Mulut pun sakit sbb ada ulser. Alahai nazak dah muka aku ni. Epic sungguh!

. . . . . . . . . . .





1. Air masak. Bukan maksudnya aku suka minum air yang tak dimasak. Tapi air masak kat situ bermaksud air masak yang tak sejuk tu. Boleh muntah tahu! Mengada betul tekak aku.
2. Segala jenis ubat! Kalau aku demam, aku suka diamkan je, sbb tknk kena paksa makan ubat. Sanggup tuuuu.
3. Gosok baju sekolah. Paling benci ah ni!
4. Internet slow.
5. Him. *ehem
6. Makanan yang berasaskan kari.
7. Fluuuuu.
8. Lelaki yang depan kita manis, belakang kita........ *opppss!
9. Cacinggg! Masuk dalam kategori takut sbnrnya, hewhew.
10. Lappy tiba tiba mati time aku tgh edit blog.





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.