// Loudest Silence




chicken pox :'(
Friday, July 16, 2010 | 0 Gossip
yes aku kena chicken pox ! urgh =.= aku ingatkan dah 14 tahun hidup tak kan kena dah , rupe-rupenye kena gak .. oh my god ! sumpah bersyukur gila dah kena . nasib baik kena sekali je seumur hidup . tak sanggup doh kena banyak2 kali . terseksa gila . and yeah aku tak payah pergi sekolah for 1 week ! act more than 1 week :) happy gila tak yah dengar 'ceramah motivasi' time perhimpunan . tak payah dengar sejarah keluarga cikgu avadiar . ;p tak payah buat maths . and the most best thing tak yah pergi sekolah lah .. hehe :D

Tapi , walaupun tak pergi sekolah , bosan gak dok rumah . kadang2 rindu nak gosip dengan ieqa , kacau syahira dengan puteri , gaduh dengan acap ;) .. hmm :( rindu lah ..
bile boleh balik sekolah ni ? hazira ! cepatlah sembuh ! nak pergi sekolah ni ! tu la umi cakap jangan dekat2 dengan uzayr hari tu , tengok now da jangkit dgn uzayr . papa pun kena jugak . haha :D

One more thing aku tak suka pasal chicken pox . aku tak boleh keluar rumah !:(
tak kan aku nak keluar rumah dengan muka yang penuh bintik ni ! sedih gila :'(
badan aku jangan cite arh , memang penuh bintik ! and sumpah gatal gile !

Yang aku tak tahan tu , pantang dia banyak gila :0 ! sampai aku tak selera nak makan ape2 . makan je muntah , makan je muntah ! aku juz makan koko crunch . yummy :) makan koko crunch aku okey pulak . tak de pun nak muntah2 . hmm .

Okey la . aku nak pergi makan ubat . doakan la aku cepat sembuh . amin :)

Labels: , , , ,




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.