// Loudest Silence




PONTENG !
Tuesday, August 10, 2010 | 0 Gossip
okayy . aku ade bnyk story nak story mori dgn korg ni . almaklumlah , dah lame tak update blog . heh =.=

okay semua boleh ambik tmpt masing-masing . aku dah nak story ni . kalau tak muat share tmpt duduk . jgn kdkut sngt . heh ! okay gedik ;p

sblum aku start story , esok kan puase , so aku nak bagi sedikit ucapan la sempena menyambut kedatangan bulan yang mulia lagi berpahala ape lagi kalau bukan bulan Ramadhan al-Mubarak . *cehh , mcm kat perhimpunan plak .

oke2 ucapan aku : selamat berpuasa :) . haha :D
simple kan ? so give me a big claps ! heh !

coz i was so high and now i'm so lowww ..
eh ! ape aku merepek ni ? haha .
ni lah padahnye kalau dengar lagu sambil update blog ;p

okay enough . *dari td okay tapi tak start2 jugak story nye . heh !

sabar la weh ! bak kate ayahanda kesayangan subest , SABAR !
cehh ! tp ayahanda kesayangan subest dah pindah . sedih wokk :'(

spe la yg ganti die erk ? umm ,,

hari ini aku tak pegi sekolah . aku mmg dah rancang nak ponteng hari ni .
tapi aku tak tahu nak bagi alasan ape kat mak aku . and pagi tadi time bgun nak pegi sekolah , nasib aku memang baik ! aku tetibe je sakit perut .
and mak aku cakap , dah pegi masuk bilik rehat . tak payah pegi sekolah hari ni .
aku : YES !
haha ;p

mcm tautau je aku nak ponteng . *astagha insaflah hazira . heh !

tak pe . hari ni belum puase . esok dah puase aku jadi baiklah .
*so kalau tak puase jd jahatlah . haha :D

umm , sbnrnye bnyk lg na story ny , tapi tetibe je otak aku blank =.=

so , kite sambung story mori next time la .

' sick of crying ,
tired of trying ,
yea , i'm smiling but inside
i'm DYING :'( '

*merepek lagi

Labels: , ,




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.