// Loudest Silence




baju kurung + kasut sekolah = watefak !
Thursday, September 23, 2010 | 0 Gossip
huh ! bengang gila aku hari ni !

tadi kat sekolah cikgu buat announcement hari sabtu ni ada jamuan hari raya .
aku cam , horray ! jamuan hari raya ! haha . then cikgu cakap la jamuan start 10.30 pg , so before tu , kitorang terpaksalah belajar dulu . heh =.=

tapi itu aku tak kisah sangat , yang aku bengang tu , kitorg tak boleh pakai kasut raya , tak boleh colourful , kitorg kena pakai kasut sekolah ! waddeh ?!!

aku baru je rancang nak pakai wedges biru aku , cikgu pulak kacau !

just imagine i'm wearing baju kurung with 'kasut sekolah' ?! gila buruk sial !
dah lah aku naik bas , malu gila weh !

.... huh !

tapi aku ada tanya sorg cikgu ni (name dirahsiakan) , dia kata yang tak boleh pakai kasut 'colourful' tu pljr lelaki . perempuan boleh just jangan pakai heels yang berbunyi . ada ke heels yang takde bunyi ? =.= maybe cikgu tak nak anak murid dia lagi 'vogue' dari dia kot . haha !

ahh ! aku tak kisah ! aku tetap nak pakai wedges ! heh .
MUKTAMAD !



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.