// Loudest Silence




tuisyen !
Saturday, November 27, 2010 | 0 Gossip
........kenyangnye =='

dah lame tak amek breakfast , tibe2 ari ni amek , sakit perut aku ! duhh !

yela nak breakfast camne kalau bangun tido pun dah masuk time lunch !
heh :P

hari ni rancang nak bangun lambat sikit (sikit ? haha .) sebab tidur lambat malam tadi .
tapi tibe2 kul 8 pagi umi kejut . pelik ! tak pernah umi kejut aku bangun tidur .

aku pun bangun la . aku baring jap kat sofa sebab ade cite hagemaru . haha .
*cite yang wajib tengok and tak boleh miss !

baru je aku nak layan hagemaru , tibe2 ..

umi : nape baring lagi tuh ? pegi mandi .
aku : nak tengok hagemaru jap . lagi pun bkn nak pegi mane2 pun kan .
umi : hari ni kan kite nak pegi rumah cikgu tuisyen kamu tu .
aku : duhh ! hari ni ke ?
umi : dah pegi mandi cepat .

aku pun dengan kecewa nye terpakse la pergi mandi meninggalkan hagemaru kesayangan .
cehh !

haha . jap . korg tak pelik aku masuk tuisyen ? haha .
first time kot !
last aku masuk tuisyen time darjah enam . konon nak upsr lah kan . hee .

skrg nak PMR plak . terpakse lah aku masuk tuisyen . kalau tak mmg tak study lah aku .
asek mengadap laptop je la .

.......... hee ~

p/s: nak tidur lah jap , hee .



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.