// Loudest Silence




woah !
Wednesday, November 24, 2010 | 0 Gossip
23 september 2010 - 24 november 2010 .

inilah tempoh aku tak update blog . ta update langsung ! cube kira bpe lame tuh ?
*maaf lah math saye agak low . hee ~

haa ! dah dpt jwpn an ? eh eh , simpan je jwpn tu . saye tak nak tahu . saya nak anda kira sahaja .
*blog ni sesuai untuk anda yg nak blajar math . haha .

oke2 , dah lari topik ni . =='

bukan aku tak nak update , tapi kerajinan untuk meng-update ni dah hilang dgn tibe2 . heh !
dulu mase tak de blog , gedik2 la nak buat blog , org laen ade blog , aku pun mesti lah nak kan .
tapi skrg bile dah ade blog , mls pulak nak update .

aku ingat nak buat benda alah ni pun sebab tadi tibe2 je nasha suruh ajar buat blog . baru lah aku ingat kat diary elektronik aku ni .
hee .

nak kate busy exam , aku baru form 2 . dah mmg sah lah aku yg malas . =='
hee .

okay lah tu kan . hee .

p/s : nasha , name kau tak sengaja keluar . tak de kena mngena dgn yg hidup ataupn mati .
haha :D



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.