// Loudest Silence




kebosanan telah memaksa saya buat begini =P
Monday, December 20, 2010 | 0 Gossip

yea .
saya tidak perfect .
soryy :(

siapa saya ?
saya zira .
awak ?
umur saya 14 tahun .
tahun dpn amek PMR .
oh !
saya tak nak !
saya tak ready lagi .
saya tak pernah fokus dalam kelas .
macam mana ni ?
oh yea .
saya masuk tuisyen tahun dpn .
so , saya akan lebih banyak belajar .
hee .

sekarang saya dah malas nak gune phone ,
knp ?
sebab malas lah .
hee .
so , kpd sesiapa yg msg ,
saya tak reply ,
sory eh .
kalau ade ape ape ,
call je lah .
hee .

mungkin tahun depan saya terpaksa meninggalkan
lappy kesayangan dan
morry-licious ini buat sementara .
oh !
tak sanggup rasenye .
*haha ayattt !

boyfriend ?
huh .
watehellmann !
ape boyfriend2 ni .
saya tidak sangke saya akan ckp begini tetapi ,
saya nak ckp jugak ,

AKU DAH BENCI LELAKI LAH WEH !

sebab ?
tak yah sibuk lah .
haha .

eh , dah time lunch ni .
perut saya dah kena panggil ni untuk diisi .
hee .

p/s : haha , yea . ayat agak nerd ==' saja boring + nak practice untuk PMR tahun depan . hee .




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.