// Loudest Silence




pelajar :)
Sunday, January 16, 2011 | 0 Gossip
otak saya sangat blur hari ini ==' aku tak tahu nak post pasal ape ni . yea mmg bnyk cite but rase malas nak cite sbb korg tak pandai simpan rahsia . haha . nanti satu dunie korg nak bagitahu rahsia aku . kang femes sgt kan susah . *gedik XD

ouh aku baru je lepas siap kan hw sejarah . yeah tahun ni sejarah mmg paling best ! betul lah orang ckp sejarah ni sebenarnya tak bosan kalau kita fhm betulbetul . *cehh ! :P

i hate essay ==' dalam seminggu je melambak keje essay nak kena siapkan . cikgu tak bosan ke bagi hw bnyk2 eventhough cikgu tahu kitorg takan siapkan . haha . XP

math ! my favourite subject ever ! yea awal2 tahun boleh lah ckp camnikan . tengoklah tgh tahun nanti , sesak nafas aku ! haha . *nmpk sgt lah tipu , bljr math pun sesak nafas . haha =P

nak aku terangkan lagi pasal subjek lain ke ? ta payah lah kan. korg bkn heran pun ==' aku merepek semua ni pun sbb tak nak blog aku ni terbengkalai . haha .

esok sekolah ==' so , now aku nak prepare untuk esok . chaww ! :)



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.