// Loudest Silence




rajin sgt sape suruh =='
Saturday, January 22, 2011 | 0 Gossip
yes ! akhirnya aku berjaya pergi sekolah jugak hari ni :P dalam malasmalas nak keluar rumah tu , sampai jugak aku kat sekolah . *bangge :D sampai sekolah pulak , tak nak cite ah . bosan gile tahap gaban weh ! ==' kelas dah jadi mcm private class . bape kuman je yg dtg . dah tahu mcm tu , cikgu tetap semangat nak mengajar , haish . yg cikgu susahsusah ajar semangatsemangat mcm tadi buat ape , dah la ramai tak dtg , gaji cikgu tetap maintain mcm tu je . ape cikgu ingat cikgu ajar mcm tu , cikgu boleh dpt bonus ke bulan ni ? haha :P

sampai rumah dengan muke penuh menyesal pergi sekolah , aku terus masuk bilik pejam mata ! bukan tidur , rehatkan mata . hee :) pastu texting dgn SEPET :) then pergi mandi . pastu after mandi aku keluarkan buku hikmat aku sebab nak check homework . mak ai ! mcm sebulan punya homework ! ==' tapi aku tetap gagahkan diri aku untuk siapkan homework . tahniah untuk aku :D *merepek XP

yeah baru teringat aku belum makan lagi . lauk kat dapur tu dah panggilpanggil dah . tak sabarsabar XP so , better aku blahh sekarang . chaww ! :)



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.