// Loudest Silence




tak nak sekolah ! =='
Friday, January 21, 2011 | 0 Gossip
mood : penat * baru balik sekolah .

yeah baru balik terus on laptop sebab nak mengadu kat blog . tak kisah lah penat ke ape ke , aku kisah ape . nak ngadu jugak ! :P

aku bukannya nak ngadu ape sgt. korg nak tahu tak , esok ada sekolah ganti ! dah name je sekolah ganti for sure ah aku tak dtg an . hee . tapi cikgu pulak pandai pancing , nak start chapter baru ah , ada tu la , ini la ==' ape mslh sekolah ni ouh . kalau nak bagi cuti , bagi jela , tayah gantiganti . tak ikhlas la tuh ! kitorg terima dgn ikhlas tau cikgu bagi cuti , cikgu pulak tak ikhlas bagi cuti . haha :P

and esok jugak ade program jati diri tu . kalau aku tahu time program jati diri tu ade sekolah ganti , baik aku ikut je program tu , tayah sekolah . *menyesal ==' best ah korg kan ikut program tu , member gedik aku pun ikut . aku nak pergi sekolah dgn siapa esok ? :(

nak dtg ke tak ?

" haish , ingat pmr hazira . mane azamazam kau tak nak ponteng sekolah ? takkan dah lupa semua tuh ? lepas ni terus buat homework tau . jgn tangguhtangguh . "

haa , bace tuh ? sekarang saya nak siapkan homework saya . andaanda yang menyemak kat blog ini juga sila siapkan homework anda . dahdah pergi ! bace ape lagi tu ? sekarang !

haha :P



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.