// Loudest Silence




petua tradisional lahh konooonnnn =='
Monday, February 21, 2011 | 0 Gossip
saya tak nak ckp pasal exam sekarang . so jangan tanya apakah saya dpt menjwab dgn cemerlangnya ataupun cukup-cukup mkn je . ckup sensitif itu soalan ! yela saya tak pandai mcm korg2 sume . setakat dpt 110% for math pun dah kire bangga ah tu . XD *please =.=*
start topic .

tadi masa aku tgh merajinkn diri menguatkan tgn dgn cara mmbuat nota ringkas untuk agama , *lgi 2 hari nk exam baru nk buat , dh tkde gune weh* tibatiba kak yana masuk and sapu 'something' kat muka saya yg suci ni :O saya dgn terkejut tahap surprise-nye XP diam je and biarkan je dia sapu 'something' itu . saya dah cuak ! entahentah air jampi ni . nak bagi aku ni rajin sikit masuk dapur kot . haha -,- habis je dia sapu smpai banjir muka saya mcm baru lepas amek wuduk , dia terus tinggalkan saya yg terpinga-pinga di dalam bilik ini sendirian . * wah ayat kau zira , mmg pelajar cemerlang weh !* sape yang benci statement ini sila blah dari blog ini sekarang .

sambung balik .

so , aku pun *kejap aku kejap saya ==* keluar ah bilik ikut kak yana . aku tanya

aku : air ape ni umi ? semacam je -__-
kak yana : tu air carrot . umi hancurkn carrot pstu umi kacau dlm air .
aku : huh ? untuk ape air carroooottt tu ? *dgn sbutan pling annoying*
kak yana : untuk melicinkan kulit .
aku : -_______- *kulit aku kasar ke ?*

ni mesti kes baca majalah XXXX lah ni . selalunya ada petuapetua tradisional pasal nk melembutkan kulit lah , memanjangkan bulu ketiak lah *eh , ade jugak?* untuk pengetahuan , itu hanya sekadar GURAUAN malam nak masuk isyak ni . ulang suara GURAUAN , bukan TIPUAN ! apa tiputipu ni ? tak baik la . saya tidak akan mengamalkan sistem penipuan dalam blog ini . harap maklum .

*hazira , awak dah lari topik ni :S*

okay maafkan saya :) after aku tanye , aku masuk blik mnymbung kerja yg terbengkalai tdi yg tak tahu bila nk siap . tgh syok2 aku aku membelek muka kat cermin , kak yana panggil . ade ape lagi ni ? :O aku keluar , tibatiba aku tengok muka dia berkilat semacam . muka berkilat :O takut tak ? cakap takut ! aku pegang muka dia , keras ! aku tanye

aku : knp dgn muka umi ni ?
kak yana : *berckp dgn cara mulut tk trbukak* umi sapu putih telur .
aku : whattt ?! tak busuk ke ? knp umi sapu ?
kak yana : nak menegangkan kulit .
aku : kulit umi dah kendur ke ? -____-

mcm2 lah kak yana ni . abes keluar segala petua dia tu . eh , pnjg plak entry kali ni . time2 exam ni rajin pulak aku =.= sebelum aku menge-choww-kan diri , aku nak ucap tahniah ah kat readers yang setia membaca sehingga ke akhir perenggan yang tak akan penah habisnya . :DD org kalau dah part time dye stalking org , tak boleh buat ape XD


P/s: kak yana : mak saya yang paling gojes in de werld ! XP




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.