// Loudest Silence




newnew :D
Wednesday, March 23, 2011 | 0 Gossip
ye aku tahu aku dah lama tak update blog ni . tak payah baik hati sangat nak bagitahu -,- andand ! korang dah lepas banyak cerita ni wehh :D yeah aku tahu korang tak hadap pun dengan cerita gempak sedunia boring aku ni kaaaan ? ==' tapi aku peduli apa , nak cerita jugak :D okay maybe entry kali ni agak panjang lebih dari biasa . *hw tgh melambak smpt pulak mengisi masa dgn benda tak berpekdah ni*

16.03.2011

that dayy aku jumpa jantung pisang hati aku :D sangat happy wakk :) kitorg tengok movie . Hikayat Merong Mahawangsa :) nak tunggu cerita tuh habis , makk aiii --' macam tak boleh lama lagi jee . tapi yang aku bengangnya , ada mangkuk hayun hamba Allah ni pergi tendang2 kerusi aku . apa masalah dia aku tak tahu . nak tukar tempat dengan aku kott xD okay cukup sampai sini . cerita panjang2 nanti ade yg dengki :D


20.03.2011

start sekolah selepas seminggu bercuti . bestnyaaa dah bukak sekolah -,- dengan homework yang bergunung ganang bersepah tak siap , kasut tak basuh , memang semangat lah aku nak pergi sekolah kann . yee saya tahu =.=

23.03.2011

yee aku tahu hari ni mereka2 yang telah berjuang bermati-matian mati syahid semata-mata untuk mendapatkan straight A's dalam kertas mereka akan mengetahui hasilnya . *ayat budak PMR :p * tapi bukan itu yang aku nak cerita dulu . harini kat sekolah , 19 orang cikgu tak datang sekolah :D tapi semua cikgu kelas aku datang --' so , announcement yang prefect tu buat tak bermakna langsung untuk kelas aku =.=

sambung balik pasal tadi . ramai jugak awok awok kawan kawan aku yg pergi amek result . ade lah jugak yang dapat straight A's . :D ade jugak separuh tu dapat result yang kurang menyenangkan . teringat pulak zaman aku amek result time UPSR xD time tu ade yang menangis , ade yang gembira , yang kena paku kaku tergamam pun ada . sapa ? aku lahh xD *lari topik*



kbai .



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.