// Loudest Silence




tak tahu nak letak tajuk apa --'
Wednesday, April 13, 2011 | 0 Gossip
hari ni banyak cerita wehh . sampai dah pening ni nak cerita mana satu dulu. kena ikut kronologi ceritalah kan . *wahh ayat* mana tak banyaknya , duk kumpul dari masa lalu sampai skrg barulah terdetik nak taip dekat sini :) tapi aku tulis ke tak tulis , korang peduli hape kan , korang bukan baca pun , tahu :) ehh baca ? terima kasih banyak-banyak :D

okay hari ini aku tak pergi sekolah. kenapa? current status : baru keluar wad. dah jangan tanya ape ape. buat-buat faham dah la =.= so back to the story, baru aku ingat hari ni 13 April. Hari Keusahawanan Subest --' bengang lah kan aku boleh lupa pasal tu. terasa rugi tahu tak join =.= hari tu masa cikgu inform pasal ni, aku dengan Nashra terus rancang nak masuk. konon-konon nak buat untuk bisnes headband kitorang tu, tapi bila cikgu bagitahu tarikhnya, terus cancel T_T mana sempat nak buat dalam 2 minggu je. ouh harini ada pertandingan hias cupcake jugak. rugi lagi aku tak datang. lesbo partner aku masuk, kenalah bagi sokongan kan kan ? :D but nevermind lah , next year ada lagi :)

semalam ada Pertandingan Pantun Peringkat Akhir dekat sekolah. okay cuba teka siapa datang? mestilah sekolah yang bertandingkan xD tapi tapi yang aku nak bagitahu ni, aku nampak this guy ni muka dia sebijik macam ex aku :O kenangan lama xD so aku pun memang tak boleh duduk diam dalam dewan tu . keja-kejap aku nak usha , kejap-kejap nak usha. sumpah sebijik muka dia. cuma dah takde jerawat. muahahaha xD lepas tu aku naik atas pergi kelas ieka, ape lagi nak story lah kan. lepas aku habis cerita apa semua, tiba-tiba dia cakap, 'aku pun nampak jugak!' time tu aku rasa macam nak menjerit pun ada. kalau betul dia? :O jeng jeng jeng !

semalam jugak ada mcm ceramah lah kat dalam dewan. Ustaz Hazlan lah kan penceramahnya :D dia ceramah pasal ingat 5 perkara sebelum 5 perkara :O memang aku rasa nak nangis jela time tu :'( memang insaflah . ye aku tahu kalau ceramah mcmni insaf sekejap je --' tapi kali ini aku rasa betul-betul. aku takut sangat :( dosa aku terlampau banyak :( buat apa aku nak malu mengaku? belum tentu pahala kau tu dah cukup nak kutuk-kutuk aku banyak dosa. sekarang ni pun, semua gambar dekat facebook, aku dah private, sebab kebanyakan gambar kat situ, tak pakai tudung. hinanya aku. kutuk orang yang pakai terdedah sana, terdedah sini pandai, tapi bila balik kat diri sendiri baru nak sedar. maybe orang cakap, hidayah dah sampai. Alhamdulillah :)











Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.