// Loudest Silence




Bosan.
Sunday, June 19, 2011 | 0 Gossip

Assalamualaikum


Aku tak tahu kenapa hari ni mcm bosan gila tahap tak hengat tak boleh replay. Keje aku hari ni bangun mandi breakfast masuk bilik on laptop online keluar bilik tengok tv bukak fridge minum air basuh tangan lunch cuci pinggan gosok baju baca novel masuk bilik online keluar bilik tengok tv. Haa tengok macam mana bosannya aku sampai noktah pun tertinggal. Siapa yang dapat baca senafas tanpa henti, wa bagi pensil sebatang sekali dengan sharpener. Amacam, berani sahut cabaran wa ni? xD

Tadi on fesbuk aku check friend requests. Aku selalunya ignore je kalau ada friend requests, bila dah bosan baru wa check. Aku kalau nak approve ni memang memilih sikit. Bukan memilih apa, cuba lah kau bayangkan, ada yang letak nama Makan Otak, zombi ke apa dia tu, berani ke kau nak approve? Silap-silap dia stalk kau, free-free je kau derma otak kau kat dia. #itu memang tipu lah kan xD Lagi satu, kalau pakai default pelik-pelik tu lagi lah macam buat lawak aku nak approve. Lagi-lagi yang pakai default artis, Hazama pulak tu, mmg lah aku tak suka kan, kalau betul Hazama takpe jugak. Hihi xD

Ada lagi sebab. Aku tahu kalau dah approve pun, bukan diorang nak tegur pun, cakap thanks pun susah. Eh bersyukur lah aku dah approve --' Wa nak mencarut kat sini tak cool pulak, karang hilang ke-macho-an wa kan xD Haa korang pun mengalami situasi yang sama kan? #ayat dah mcm dalam buku teks sivik -,-

Oh baidewei, percaya tak sivik aku gagal? Yeah aku tahu mesti korang nak cakap, sivik peanut mcm tu boleh fail. Ya aku fail, so? Ada sebab lah weh. Kalau nak tahu, # kena tahu jugak! markah untuk paper sivik hanya 3o persen sahaja, lagi 70 persen folio dengan buku latihan. Sivik ada folio? Yes. Disebabkan aku tak hantar kedua-dua tu, kalau wa dapat markah penuh pun tetap fail kan? Mesti sekarang korang nak cakap kenapa tak hantar pulak kan. Haa itu memang secara peribadi waa memang malas buat kerja. Hihi. Tapi cikgu baik hati, cikgu bagi peluang sekali lagi untuk hantar. Hihi sayang cikgu ;'D Tengkiyu cikgu, nanti birthday cikgu saya belanja cheesy nugget kat kantin okay cikgu? Hee.

Haa okay lah bye.







Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.