// Loudest Silence




Hazama ♥
Sunday, June 12, 2011 | 0 Gossip
Nak berbulu mata aku ni dah asyik baca status yang sama. Ada yang merungut tak puas cuti lagi *itu aku sokong. Ada yang mengadu kena balik hostel, yang tu mmg aku ckp selamat tinggal lah kan. Haha. And ada jugak yang tak sabar nak sekolah, buat lawak ke apa? -,-

Tadi baru lepas kena lecture sebab tak basuh kasut. Mintak maaf lah umi, tapi dah terlambat xD Tinggal lagi berapa jam je nak sekolah, mmg tak sempat lah kan nak basuh ;D #haa, ada je alasan.

K mmg feveret aku cerita tergantung ni. Bye.

ps : Isi entry mmg takde kena mengena dgn title kan? Dah aku blur nak letak title ape, sumbat je lah.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.