// Loudest Silence




Maharaja lawak
Saturday, June 25, 2011 | 0 Gossip

Assalamualaikum

Congrats to Sepah sebab menjadi juara semalam dalam Maharaja Lawak. Bengang sebenarnya --' Aku expect Jozan yang menang sebab mcm setiap hari undian dia yang teratas sekali. #ah, tak payah banyak ckp, undi pun tak sibuk nak bengang xD Apa-apa pun, Jozan sentiasa di hati. Muehehehe.

Aku nak komen setiap persembahan boleh? Hihi. Aku rasa persembahan Jambu sekarang dah mcm merepek-repek doe. Aku punya lah mencari part nak gelak, tapi tak jumpa. Dulu best lah, sekarang dah berkurang. Nabil punya aku suka time muzikal punya. Lazy song versi Nabil punyaa ;D #lu memang best bro! Haha. Sepah aku suka jugak, lagi-lagi time muzikal tu en, kalau boleh wa nak join sekali nyanyi.

Jozan punya tak payah cakap lah kan. Mana perna
h tak best. #begitulah awan nano nano nano nano xD Kaki Zizan tu pujaan mak wa tahu? Haha. Tapi bukan rezeki diorang kan malam ni (; Tak kisah lah. Jozan tetap best :D



ilarfchuuu ;*

Kbai.





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.