// Loudest Silence




PMR :O
Friday, June 10, 2011 | 0 Gossip
Tak sabar nak sekolah? Waras ke tak korang ni? Semua orang tengah cuak homework menggunung ganang tak siap setebal hutan hujan tropika atau lebih tebal mungkin, korang tak sabar nak sekolah, ape cer derr ? --' Okay bagi aku mungkin lain lah sebab homework aku dah siap seperti yang korang dah maklum sebelum ni kan ;) Tapi macam pelik lah kan ada yang tak sabar nak pergi sekolah. Sekolah? Apa tu? Makanan ke? Kalau makanan, mungkin aku akan suka xD

Kenapa aku rasa sekarang macam aku rajin gila nak update ni? Kalau sebelum ni, tak cukup seminggu memang tak pernah atau bahasa kasarnya haghamm aku nak update. Oh maybe sebab dah nak bukak sekolah ni, ni je lah peluang aku nak bermanja-manja dengan blog ni. Dah bukak sekolah nanti faham-faham je lah, PMR pun nak dekat ni, memang kalau nak sentuh-sentuh sikit laptop ni pun tak tercapai kot, nak pandang sebelah mata pun tak termampu rasanya.

*kenapa mcm suci je ayat aku hari ni xD*



And yeah, ada lagi lebih kurang 2 bulan lebih je nak trial. Ohmaigod T_T Tepuk dada tanyalah diri sendiri dah ready ke belum. Aku dah try dah, dengan penuh bersungguh-sungguh aku tepuk dada sampai terbatuk-batuk keluar paku lah jugak aku, tapi tak ada siapa yang jawab pun, batuk je lebih. Okay merepek.

Kbai.





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.