// Loudest Silence




Sayabencitengokmarkahexam.
Tuesday, June 14, 2011 | 0 Gossip
Perasan tak gambar sebelah tu? Hihi. Saya tak curang dgn Hazama kay, kurang setia sikit je ;) Sekarang rasa macam dah fell in love kat dia pulak since tengok cerita pukul-4.30-petang-hari-sabtu tu. Haha. Dia punya abs mak aihhh lemah jantung --' #Gatai xD

Haa okay hari ni dapat paper math, mula-mula aku mcm buat tak kisah lah sebab dah tahu markah dulu, tapi bila dah dpt paper, dia kurangkan 2 markah! Woi 2 markah tu banyak tahu. Dengan 2 markah silap-silap aku dapat A ke kan. #beranganlahsampaiinnalillahnakdapatA.

Paper english pun dapat hari ni jugak. Yang english tu aku tak terkejut sangat sebab aku mmg bengongtaktahan dalam english ni T_T Haa takde mood nak cerita sebab markah.

Bye.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.