// Loudest Silence




Selepas pulang dari UK
Sunday, June 26, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

I'm so tired todayyyyyyyyyyy! -,- Maklum lah, pergi UK, muehehehe :P Sebelum wa bermukadimah, eloklah kita membersihkan mata dulu dengan sedikit pencuci mata ;D



sebab kitorang awesome! ;D



ayu gituuuuuu



2 + 2 + 2 = 6 ah -,-



konon je sebenarnya saja nak show heels baru :P



kau pun dah pandai snap mcm aku en *my couzy

Sudah bersih? Jadi kita boleh mulakan sekarang. *saya takkan terima sebarang aduan yang mengatakan ada yang masuk hospital disebabkan heart attack selepas menjenguk blog saya ini. xD

Okay banyak gambar syok sendiri je kan. Gambar pengantin nya takde :P Muehehe, malas nak amek gambar dia, dah bosan aku tengok muka cousin aku yang paling gedik tua tak sedar diri. Baidewei, kau cun doe hari ni (; Dah tak pendek :P Pakai heels en, haha. Dah pandai nak maju jugakkkkk ;D

Wa ni bukannya suka sangat datang kenduri-kenduri kahwin. Ramai orang, rimas wa. So disebabkan itu, aku dengan semua cousin aku yang majoritinya 8-10 tahun -,- lepak bilik tayang tengok movie. Movie apa? Karak dengan Kongsi. Okay Kongsi tu memang dah banyak kali tengok, tapi dah bosan en, layan je lah. Mula-mula wa tak nak tengok cerita Karak. Wa bukan takut, wa just taknak ada sapa-sapa yang jadi teddybear kena peluk dengan wa. See? Wa tak takut en? Tapi sebab diorang dah pujuk, mana wa boleh tahan derr. Yelah, lu bayangkan, budak-budak kecik ajak wa tengok cerita seram tapi wa taknak. Lu rasa apa yang diorang akan cakap? Mesti diorang cakap lu penakut en, so wa join je lah.

Macam apa je cerita tu. Tak seram langsung #boleh ah cakap mcm tu sbb tengok siang-siang :P Cerita tu belit-belit kot -,- Aku punya lah tunggu macam mana ending dia, last-last -,- wa tak nak komen. Habis je cerita tu, wa keluar pergi date dengan adik pakcik wa. Muehehe :P Ex je okay (; kitorang lepak-lepak mcm biasa ah. Hihi. Rindu kannnnnn :P

Kbaii.




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.