// Loudest Silence




Sukantara
Wednesday, June 22, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Okay malas nak ber-intro bagai, lurus ke titik atau Amerikanya, straight to the point #wa kan jawa der. Haha. Minggu ni mcm semua orang busy gila dgn acara tu ini, wa je lah yang tetap melenggang ternak lemak dalam kelas. Memang dari kecik wa tak aktif sukan pun. Haa okay mengaku ni, tepuk lah sikit. Hihi. Aku sebenarnya pelik lah kan. Asal bila trial dah dekat baru cikgu nak buat sukantara bagai ni. Kalau aku ni aktif sekalipun, aku tak nak masuk punya. Cehh, konon PMR lah kan :P Balik rumah pun terus terbungkang kerek nak guna PMR. Muehehehe xD

Ahad ni lah berlangsungnya sukantara ni. #amacam ayat wa? ;D Dekat stadium UITM Shah Alam. Tapi wa tak pergi lah. That day cousin wa kahwin so family comes first! :D Tapi kalau wa takde hal pun time tu, wa tetap tak nak pergi jugak, mengenangkan kisah tahun lepas xD menyesal der wa pergi. Konon macam ada something serious pulak happened kan. Sebenarnya nothing pun. Dalam karangan kena ada bahagian klimaks, so kira tadi aku mcm practice ah xD

Walaupun aku tak pergi, GO BETA! ;D

Kbai.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.