// Loudest Silence




Tetanus Injection
Wednesday, June 15, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum (;

Muehehe. First time dalam entry bg salam. Satu perubahan ni. Hihi. Bila dah bagi salam ni, baru lah rasa macam dapat pahala sikit nak buat entry. Eh bukan sikit, banyaaaaaaak. Aku dah bagi salam ni, jangan lah pulak tak jawab, elok-elok je nak dpt free pahala, kau menonong je terus baca dgn heartless-nya. Hihi. So jawab kay, kita sama-sama dapat pahala ;>

Hari ni ada tetanus injection. Form 3 je yang kena. Ramai yang cerita tetanus injection ni sakit, sampai lelaki yang kena pun nangis --' Statement tu memang buat aku cuak lah kan nak kena inject. So yeah kelas aku dulu yang kena turun. Time tu aku rasa mcm tak sabar gila lah kan. Haha. Bila dah depan pintu, haa amek kau menggigil segala kepala lutut sampai melompat-lompat lah aku dalam bilik kesihatan tu. #menggigil tapi boleh lompat-lompat kan xD

Okay bila dah sampai turn aku, memang aku tak pandang nurse langsung, aku pandang tempat lain. Bila dia dah inject tu mula-mula tak rasa ape lah, tapi bila dah masuk ubat dia, mmg $%^&*# lah rasa dia --' Bukan sakit lah, mcm kebas lah. Memang tak boleh gerak lah kan tangan aku. Asal dia inject tangan kiri doe, asal tak tangan kanan, kalau tangan kanan, ada lah alasan sikit tak payah buat kerja. Muahahaha xD





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.