// Loudest Silence




Day 2 - Movie yang paling best pernah anda tonton
Sunday, July 10, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Movie yang paling best? Banyak tu. But latest yang aku tengok aku rasa paling awesome Sucker Punch ah. Transformers? Tak layan. Sumpah best gila cerita tu. Kay aku cakap mcm korang tak pernah tengok pulak en. Dah lah heroin-dia-aku-tak-ingat-namanya tu hot gila. Wa bukan lesbian but seriously, kalau wa lelaki memang wa nak kahwin dengan dia.




Aku dah tengok cerita ni, aku siap download lagi. Sehari tak tengok, ku rasakan seperti roti yang kehilangan jam strawberri nya. #dushh.

Movie Malaysia pun ada jugak yang best. Cerita hantu konfem konfem out of list! Merepek-repek je cerita hantu Malaysia ni.


Tengah syok-syok gugel gambar Hikayat Merong Mahawangsa ni, tiba-tiba keluar gambar Mr.Bean. Apa kena mengena Mr.Bean dengan Merong ni? Ada pertalian saudara ke diorang ni? Ke mereka jiran tetangga? Ah mustahil sebab aku rasa Merong lahir dulu. Mungkinkah Mr. Bean hidup di zaman itu? Ah boleh hidup ke diaa? Risaunya aku. Arghhh! Cungkil mata saya sekarang.

Ini lah aku rasa movie Malaysia yang boleh masuk kepala aku. Aku tak layan sangat cerita yang ada-pedang-keluar-darah semua ni. Tapi entah kenapa terdetik jam aku berbunyi. Arghh apa ni? Susah betul nak update kalau emosi tak stabil.

Lebih baik saya mengundur ke belakang. Arghhh! Lagi sekali. Lebih baik saya mengundurkan diri sekarang sebelum penuh hospital hari ni.

Kbai!







Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.