// Loudest Silence




Day 5 - Status anda? Relationship anda?
Wednesday, July 13, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Apa tanya soalan mcm ni? Sensitif lah woi T_T

Yea printscreen dari fb je :P

Yeamann i'm single. Siapa yg nak isi kekosongan boleh amek borang dkt mak saya kay. Oh tapi sebelum korang mintak biar aku bagitahu dulu mak aku tu bekas juara silat negeri Selangor. Haa okay takde motif kbai.

Kena ada sebab ke kenapa single? Pelik kay kalau korang tanya -,- Tapi nampak mcm ada yang tertanya-tanya kenapa. So disini dengan rasmi bentang carpet merah semua, saya mengumumkan bahawa saya setia dengan Hazama. Muehehehe.


Kbai!







Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.