// Loudest Silence




Day 8 - Pergaduhan paling teruk pernah anda alami
Saturday, July 30, 2011 | 0 Gossip


Assalamualaikum

Woah dah lama gila tak buat challenge. Mmg busy gila plus dgn emosi yang selalu tak stabil mmg menghalang aku nak buat challenge ni.

Kayy challenge kali ni mcm susah lah jugak sbb rasanya aku tak pernah bergaduh. Serious. Nampak kebaikan dalam diriku ini? :> Haha so challenge ni mcm tak dpt disempurnakan lah. Tapi mcm tak best pulak kan. Before aku type entry ni, berpusing 360 darjah otak aku nak pk apa pergaduhan paling teruk, tapi tak dapat. Like aku tak pernah gaduh pungg -,-

So, sorry lah challenge kali ni tak dapat nak buat (:

Hari ni takde gambar kbai!






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.