// Loudest Silence




Entry buang taik mata.
Wednesday, July 27, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Burpp! Kenyang. *iklan

Baru je lepas bukak puasa ni. Amboi lamanya aku bukak puasa. Ingat nak bukak tu senang ke? Tanpa tahap kesabaran yang kuat kuasa 5 tak mampu woi nak bukak! Menangis kesyukuran aku dapat bukak puasa tadi. Konon-konon mcm dah 5 hari tak makan ah. Drama sikit. #apahal asek number 5 je ni. Oh birthday aku. Hihi.

Aku ni makin lama makin malas je nak update. Challenge pun biar je. Sumpah malas -,- Bukan takde cerita, menggunung. Tapi entah lah kenapa. Arghh! Bosan aku nak ulang benda yang sama. Tapi bila ada nampak blogger lain buat GA ke apa ke, laju je aku join, boleh pulak menaip time tu. Teruk iman aku ni.

Apa kena mengena tajuk dgn entry aku ni? Kay korang tak rasa membazir ke taik mata korang tu, yang susah-susah korang hasilkan terbuang mcm tu je sbb baca entry aku? Membazir? Kthanksbye.

Tipu! Konon je lebih. Suruh terjun betul-betul gayat gak, panggil boiprengg gak.

Kbai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.