// Loudest Silence




Lagi. Haha
Wednesday, July 13, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Apa yang lagi? Tukar background lagi! Muehehe. Rasa macam background lama #baru lagi sebenarnya tu tak awesome pulak. Tengok sekarang background aku berbatu-bata youuu! Sesuai lah dengan title blog aku cicak menari, boleh lah mereka menari riang di sini. Semangat pink tetap adaaa! Aku try jugak search colour lain. Tapi entah lah, mcm tak kena dengan jiwa pulak. #BM hebat ni!

Sekarang ni aku tak tahu kenapa rasa malas gila nak update. Cerita ada je macam-macam boleh cerita. Tapi entah lah. Mungkinkah aku sedang mengalami proses tumbesaran? Ah tak mungkin aku sudah dewasa yang bisa membezakan antara baik dan jahat. Jadi apakah puncanya ini? Entry banyak merepek kbai.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.