// Loudest Silence




Segmen : Gadget Kesayanganku
Thursday, July 14, 2011 | 6 Gossip
Assalamualaikum

Click sini untuk join :)




First sekali aku guna phone masa darjah empat. Apa ke pelik tu darjah empat pakai phone. Kau nak text dengan sapa je joyah oi. Boiprengg ka? Amboi gatai.

Tapi aku tak ingat apa nama phone tu, aku dah gugel pun still tak jumpa. Maybe sebab phone tu dah lama kot. Aku dapat phone tu sebab dapat keputusan yang baik masa tu. Ishh flashback kenangan lama pulak. Tsk tsk. Aku pakai ada lah dalam 2-3 tahun. Phone tu pun dah rosak sekarang. Dah lenyap pun dari hidup aku.


Bila dah besar sikit (darjah enam), kena lah maju jugak kan. Aku pakai Sony Ericsson S312.


Phone ni aku dapat hadiah dari cousin aku. Tak tahu lah apa masalah dia baik hati pulak nak hadiahkan aku phone. Hilang kucing agaknya. Tapi aku pakai phone ni tak lama. Tak sampai setahun pun. #Mentang-mentang free, kau main campak-campak je kat dinding!

Lepas tu aku beralih dekat phone Nokia pulak. Haa phone ni baru aku betul-betul guna duit aku.


Nokia 6085. Orang pakai yang fold punya, aku pun nak jugak lah kan. Phone ni paling lama aku pakai. Dalam 3 tahun lah jugak. Still ada sampai sekarang. Phone ni walaupun biasa tapi lasak habislah! Setakat jatuh terhempas masuk longkang tersekat dekat escalator tu, apada hal.

Ada satu phone ni memang aku nak gila sebab aku minat gila dekat colour dia. Habis youu keluar semua gila aiii. Phone apa lagi yang ada colour feveret ai kalau bukan Nokia C3!

Phone ni mak aku yang belikan, pakai duit bapak aku :D Sebenarnya aku nak beli phone ni pakai duit sendiri. So aku cakap dengan mak aku, aku nak kerja masa cuti dua minggu beberapa bulan yang lepas. Tapi mak aku punya tak naknya aku kerja, dia sanggup belikan phone ni untuk aku. Muehehe. Sayang umi :-* So sekarang aku pakai phone ni lah. Ada lah dalam 3 bulan kot aku dah pakai phone ni. Sayang gila kay phone ni. Hihi.

Kbai!








Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.