// Loudest Silence




Terselamat !
Friday, July 8, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Listen to my heartbeat, it's beating for you. Tiba-tiba.

Merujuk kepada entry wa yang sebelum sebelum triple sebelum ni , wa cakap nak bagitahu results exam wa time hari terbuka en? So today is the day! :D Haa sila pelik sekarang kenapa wa happy. Sebab papa saya tak pergi pun. Ilapchuusampaikeringlah papa :-*

Wa sebenarnya tak kisah pun kalau dia datang, sebab results wa okay je, diulangi, OKAY je, so takde lah sampai cemerlang top 10 dalam tingkatan en. Wa cuma cuak je kalau-kalau cikgu bocorkan rahsia wa, ala bukan rahsia hisap rokok ke comolot dalam sekolah ke, bukan! Kerja yang dia bagi pun selalu wa siap, itu pun tada hal wa nak cuak. Mesti korang suspen en rahsia apa lah tu, macam besar sangat mengalahkan halaman Times Square. Eh, besar sangat ke halaman Times Square tu? #takde kena mengena. Okay okay ala bukan rahsia apa pun, banyak cakap je pungg (: Hoi gila kauuu mak aku tahu berdaki blog ni nanti. Tak pasal pasal dia tarik line internet. Aku sebenarnya tada hal, risau kat korang je. Karang rindu aku, tak tidur malam pulak terbayang-bayang tengah main buaian dengan aku. Haa mcm mana tu? Tengok mcm mana terserlahnya sikap penyayang aku kat korang? Meh sini kiss sikit :-* #boleh terjun lombong sekarang.



Kbai ;(














Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.