// Loudest Silence




Tiredd but happy :D
Monday, July 25, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Penat penat penat. Rindu saya? Cakap rindu cepat! Tak? Kbai.

Yeah man baru balik kem. Actually dari semalam lagi dah balik tapi disebabkan hyper penat, masuk bilik bukak kipas lompat atas katil cipta lagu (berdengkur). Memang malas gila nak update semalam. Hari ni baru ada mood sikit, sikit je. Kepala pun berdenyut je ni, rasa mcm nak sumbat je kepala dalam mangkuk jamban.

But apa apa pun that camp was awesome! :D Mula mula aku mmg tak nak pergi langsung, but bila dah pergi, tak menyesal langsung. Kalau tk pergi lagi rugi adalah. Chicken dance yang paling aku tak lupa. Kalau ada video dia boleh post kat sini. Game dia pun best. Paling best game telur ah. Haa telur kertas je pun. Tiada kena mengena dengan telur ayam ataupun yang seantero dengannya. Nak tahu mcm mana gamenya? Tak nak bagitahu :P

Tapi yang paling penting, faci-faci kat situ mmg best. Comel pulak tu :> Hihi. Nak tunjuk gambar but camera dkt member. Takpe lah next entry insyaAllah saya upload kayy :) Okay lah aku sambung cerita ni dkt next entry kay. Kepala dah tambah sakit ni. Kbai.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.