// Loudest Silence




Zaman kanak-kanak :')
Tuesday, July 5, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Tadi tiba-tiba je teringat zaman sekolah rendah. Kalau boleh nak pusing balik masa pergi zaman dulu. Rindu sangat. Ingat lagi masa mula-mula nak masuk tadika, biasalah kan nama je perempuan, nampak lelaki comel-comel handsome sikit mana boleh tahan, padahal baru tadika tu :P Cikgu suruh duduk, aku terus duduk sebelah seorang budak lelaki yang aku tengok comel gila time tu, tak tahu lah sekarang. Haha. Budak lelaki tu jadi ketua kelas, dah alang-alang aku duduk sebelah en, aku lah penolongnya :') Muehehe.

Setahun kemudian. *bunyi drumm* haha

Masuk sekolah rendah pulak. Aku tak ingat sangat mcm mana mula-mula aku masuk sekolah rendah sebab memory box sekolah rendah aku hilang kot T_T Tapi yang pasti, aku dengan ketua kelas tadika aku tu sama kelas :D Jodoh kuat ni. Haha. Okay kita cepatkan terus masuk darjah lima :) Selama enam tahun belajar kat sekolah rendah, darjah lima lah paling aku suka and rinduuuuu :') Aku ingat lagi time puasa aku main kejar-kejar. Budak-budak kan? Haha. Rindu gila nak main kejar-kejar lagi.




Main tiang pun salah satu feveret time bulan puasa :') Tak tahu? Tipuuuuu ;D Haha. Time ni takut sangat nak masuk sekolah menengah. Rasa macam tak ready lagi, tapi bila naik darjah enam, kira otai ah kan kat sekolah, sumpah rasa macam tak sabar gila nak jadi budak besar. Ramai member yang dah masuk sekolah menengah cakap, best gila sekolah menengah ni, lagi lah menyemarakkan semangat nak-jadi-budak-besar aku kan.

Bila dah masuk sekolah menengah, baru lah time tu rasa macam nak masuk dalam perut mak balik, suruh mak lahirkan jadi baby balik. Lagi banyak perit dari manis bila sekolah menengah ni. #cehh, ayat mcm kena selalu buli kat sekolah je xD Memang bosan gila okay. Tapi semangat nak-jadi-budak-besar tu tetap ada ;D Tak sabar nak habis sekolah lah. PMR pun tak lepas lagi derr -,- Duhh, bila masuk part sekolah menengah ni terus rasa bosan pulak nak type --'



Klahbai!










Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.