// Loudest Silence




Raya tahun ni balik mana?
Wednesday, August 24, 2011 | 0 Gossip

Assalamualaikum

Oh yeah tomorrow last paper :D Actually jumaat ada paper lagi, PJ. Heh -,- Trial pun ada PJ ke? Yea ada, sekolah aku je. Petang jumaat tu after solat jumaat \bapak aku ah/ terus vroom vroom balik kampung! Tak sangka dah nak raya. Tak terasa en puasa tahun ni? Or aku sorang je yang rasa mcm tu -,-

Aku duduk kampung seminggu so seminggu lah korang akan kehilangan aku. Yelah kampung wa takde Wi-Fi streamyx bagai ni, brokbeng pun nak tak nak je berfungsinya. Jadi saya akan beraya selama seminggu di kampung dengan suci tanpa menyentuh kekunci pad laptop langsung. Eh orang panggil kekunci pad ke?

Sebenarnya banyak cerita nak story ni. \apa beza cerita dgn story? -,-/ Tapi disebabkan aku nak menyelitkan unsur-unsur raya, mari kita ketepikan isu semasa dan menggantikannya dengan isu raya. Amacam ayat wa? Layak tak nak jadi penyampai berita yg berkaliber lagi tak cukup inci?

So tahun ni korang balik mana? Aku kedah. Err takde perasaan. Kay tak nak cakap pasal tu. Tahun ni aku tak beli baju raya pungg T_T Beg pun tak beli baru. Itu disebabkan aku nak sangat beli kasut banyak-banyak sampai tak dapat beli benda lain. Tsk tsk. Tapi tak kisah lah, asal dapat kasut, apada hal :D

Tahun ni takde tema colour baju sebab aku tak nak semangat sangat. PMR lebih penting. Wahh gituuuu. Aku rasa dah macam blur sekarang so better aku stop now before ada yang kena selsema burung. \baru lepas buat hw pasal selsema burung xD/




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.