// Loudest Silence




Selamat pulang ke tanah air.
Sunday, September 4, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Title nak good-good je mcm baru balik dari oversea padahal balik dari utara je pun sea pun tarak. Lebih seminggu tak update blog dan lebih seminggu jugaklah hidup aku sunyi tanpa internet kat kampung. Eceh dah mcm music pulak internet ni aku nak sunyi bagai. Nasib baik bawak laptop. Mengadap je lah laptop aku kat kampung. Buat apa? Main game. Game pulak bukan yang ganas ganas yang tembak tembak mati keluar darah semua tu, mana boleh main game mcm tu, tak perempuan lah. Aku main game Burger Shop, Plant vs Zombies, Sally's Salon etc. Haa nampak tak semangat kanak-kanak dia masih di situ? Disebabkan sangat boring, aku boleh habiskan game Burger Shop yang ada 77 level tak silap aku dalam masa sehari. Hebat tak aku? Bukan nak riak saja menunjuk-nunjuk. Selama aku tak update blog ada yang rindu tak? Aku ni tanya soalan bodoh ke apa? Aku tak update blog pun takde orang perasan kan? Tsk tsk T_T

Okay sepanjang aku raya kat Kedah, memang aku busy gila. Bukan bermaksud aku busy tolong mak aku masak rendang buat ketupat kat dapur, tapi busy menghabiskan rendang ketupat kat dapur orang. Raya dkt sana mmg tak ada rehat langsung. Penat jgn tanya, aku nak bagitahu ni. Dia punya penat sampai kau nak tidur pun tak larat. Dahsyat? Belum cukup dahsyat. Dalam busy-busy tu sempat jugak pergi picnic and shopping sakan. Raya ketiga tak silap aku. Kitorang picnic dekat Lata Mengkuang, tapi tak best ah kat situ, air sungai dia cetek. (Eh sesuai ah dgn kau yg pendek tu! -,-)

So hari ni baru aku balik rumah. Dari kedah kitorang gerak pukul 4 pagi sebab nak elak jam. Alhamdulillah tak jam and kitorang selamat sampai rumah pukul 9.30 pagi. Balik balik terus on laptop! :D Gila rindu ah kan nak online. Dengan blog update yg banyak gila. Yelah seminggu punya kau nak habiskan mau muntah hijau. Ni pun belum habis baca. Tapi aku gagahkan jugak. Lepas ni dah tak boleh selalu online. PMR kalau tambah tolak darab bahagi tinggal 30 hari je T_T Oh mai mai mai godddd! Rasa mcm nak pergi study je skrg. Tapi malas xD Muehehe. Okay mmg bnyk aku nak cerita. Kalau boleh aku nak cerita dari raya pertama sampailah hari ni, tapi aku takut pulak kulit aku makin nipis sebab asyik menaip. (Eh ada ke org kulit jd nipis sbb menaip? --')

Happy eid mubarak for all muslims! (: \eh tak mcm lmbt sgt ke?/ Oh yeah selamat menyambut hari kemerdekaan negara yang ke 54 yang telah disambut pada 4 hari yang lepas. Malaysia boleh! Semangat gituuuu.







Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.