// Loudest Silence




Pray for me yeah (':
Sunday, October 2, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Saya Nur Hazira binti Azizan pemegang angka giliran BH169K027 akan mengambil PMR pada lusa hari ataupun 4 October 2011. So kat sini aku nak mintak maaf kalau sepanjang aku ber-blogging, aku ada guna kata-kata kasar or everything yang buat korang terasa hati, aku mintak maaf kay. Takde niat pun nak sakitkan hati korang.

And for those yang kenal aku, sapa sapa je lah, kawan ke ex bf ke lesbo partner ke bakal bf ke \eh?/ kalau ada kecik-kecik hati kat aku tu, sorry okay. Halalkanlah apa yang aku terambik ke terguna or whatever yang ada TER. And jangan lah simpan dendam pulak kalau aku ada selalu pukul-pukul ke. Aku nak ambik PMR ni, kang tak pasal pasal kena santau pulak aku. Buang eh dendam tu. Tak elok berdendam. Muehehe (:

So yeah aku nak sambung study balik. Oh jap jap! Mintak tolong bolehh? Tolong doakan aku eh for PMR ni. Kita sama-sama berdoa okay? <: Good luck untuk PMR candidates especially SMK Subest's :D Jom kita sama-sama gegarkan result PMR tahun ni! :DD


I love 'em (':




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.