// Loudest Silence




Bowling Part 1
Tuesday, October 11, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Oh oh oh mai god saya penat. Saja bagi drama top sikit Oh tiga kali. Aku baru je balik dari Monterez Golf Club. Tapi jangan terpedaya dgn nama sebab aku bukan pegi main golf, tapi main bowling :D Okay sumpah penat gila. Balik je dalam kereta semua diam je. Nak bercakap pun dah semput dah semua.

Konon-konon feeling dah habis PMR ah kan :D Tapi masa sampai je kat Monterez tu boleh pulak jumpa dengan abang-abang \abang lah sgt, euww/ form 5. Weh, bukan korang patut sekolah ke? -,- Ingat ah korang tu SPM doe, lagi penting. Eceh saje je ni nak kerek dah habis PMR en :D

Okay dua perenggan cukup ah kan? Fine aku tmbh lagi satu ni. Saya dah penat and saya nak rehat. Lepas ni aku akan update lagi pasal pergi bowling hari ni with pictures :D Suka letteww. Kbai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.