// Loudest Silence




Mega Giveaway CBP : Mehlah Kutuk Kalau Berani
Monday, October 31, 2011 | 2 Gossip


Nak join klik banner.

Syarat-syaratnya aku kena kutuk blog .geek in the pink. ni, tapi masalahnya aku tak tahu nak kutuk apa. Sebab blog ni antara one of my favourite blog and aku siap dah bookmark lagi blog dia. So mcm ni? Kang tak kutuk tak menang. Haha.

So, bagi aku, takde apa yang aku nak kutuk pun, blog dia sangat best and tak bosan bila kita baca. Maksud aku mcm, ada sesetengah blog ni, kalau kita baca meleret leret je apa yang dia tulis, aku tak suka yang mcm tu. And blog ni pun kemas jee. Pemilik dia pun comel! ^^ Ikhlas kay ni. Nnt ada orang ingat aku cakap ni sbb nak amek hati je -,- Gaya penulisan dia tu yang menyebabkan aku suka baca. Wahh berwibawa betul ayat aku.

Satu entry yang paling aku suka, aku tak tahu -,- Banyak sangat yang aku suka. Tapi ada satu entry ni, mmg aku suka gila. Perempuan Bermulut Jahat. Hoho sentap betul title dia. Aku tak tahu mcm mana nak cakap knp aku suka gila entry ni, kalau nak tahu, baca sendiri je lah!

Tag:



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.