// Loudest Silence




Pilihan Kerjaya
Friday, October 21, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Dulu aku pernah buat 30 days challenge. Tapi baru sampai day 9 aku stop kejap sbb nak fokus PMR. Ayat cliche -,-So sekarang since aku dah habis PMR and takde benda nak buat and tersangat lah boring, \mmg aku nak buat lagi pnjg sbnrnya/ aku nak sambung balik challenge ni. Yeah mcm ketinggalan je kan baru nak buat. Ahh pedulik!

Oh oh btw, semalam ada chef dari PTPL datang. Diorang mcm terangkan ah pasal bidang hospitaliti dan seni kulinari. Aku tahu bidang ni ada kena mengena dgn chef sume sume tu, tapi dari dulu aku pelik kenapa nama dia hospitaliti. Kau memasak kat hospital ke? Bestnya kot kot jumpa doctor single kat sana xD Tapi tak. Dia mmg ada kena mengena sikit lah dgn hospital tapi aku dah lupa sbnrnya T_T So nak tahu google sendiri. Padan muka terpedaya dgn aku! Ingat aku nak bagitahu ke. Eh nak tambah, Chef-apa-tah-namanya-aku-lupa handsome gila! Ohmai i cair kay nyah masa tengok dia buat something guna biskut, body diaaaaa, melting siottttt.


And hari ni pulak NMIT datang. Aku lupa full name dia but it something yang ada kena mengena dgn maritime and shipping lah. Rupanya not bad jugak bidang ni. Gaji dia fuhhh, beli 10 ferrari pun tak terasa apa. Ngeh ngeh xD Tapi result pun kena fuhh fuhh ah kan.

So sekarang saya di dalam dilema. Memandangkan saya ni takde cita-cita yang tetap, saya blurr nak pilih apa. Eh rasa mcm suci pulak guna saya. Kalau jadi chef, mesti best kan, dikelilingi oleh lelaki xD Siot aku kerja sbb tu je. Haha.

Okay dah lost dah. Yeay tergantung! Bye!





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.