// Loudest Silence




SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!
Thursday, October 27, 2011 | 6 Gossip
Assalamualaikum

Okay aku join segmen from Lyssa Secret, nak join? Klik SINI.

Latar belakang diri aku

Dah rasa mcm dalam kelas pulak nak kena kenalkan diri semua. Nama diberi Nur Hazira Binti ******. Nama bapak aku mahal wooo. Yang pasti nama dia lebih kurang pelawak terkenal Malaysia, haa bukan Saiful Apek. Haha. Lahir tahun 1996. Kira lah sendiri umur aku skrg berapa. Peminat fanatik K-Pop. Ngehngeh :3 Sangat meminati apa sahaja yang berkaitan dgn pink :D Itu je lah, mana boleh banyak banyak. Baru VIP gituuuuu.

Kenapa aku buat blog?

Kenapa eh? Dulu aku rajin baca blog-blog member aku, tapi aku takde blog. So rasa mcm tk cool pulak member ada wa takde en, so aku pun buat leeee. Heeee.

Siapa orang yang telah menarik anda untuk ceburkan diri dalam bidang blog?

Aidabeelicious. Siapa tak kenal dia en. Aku suka gila baca blog dia, so from tu aku pun mcm nak join berblogging ni.

Okay done! Kbai! (:



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.