// Loudest Silence




Why so negative?
Friday, October 28, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Ni entry bengang. #to k-pop haters

Encik/Cik/Puan/Tuan Haters, saya tertanya tanya, apa kena mengena muzik yang saya dengar dengan diri awak? Pernah ke saya kutuk kutuk pasal muzik yang awak dengar? Saya sikit pun tak nak amek tahu pasal tu okay. Itu hak awak kan nak dengar muzik yang mcm mana pun. Mcm tu lah jugak saya. Saya respect muzik awak, and awak please respect muzik saya.

Awak cakap saya ni tak sedar diri dengar lagu Korea, padahal kat rumah duduk depan tv makan cecah sambal belacan jugak. Habis, awak tu? Awak dengar lagu matsaleh omputih semua tu, sedar diri lah? Awak pun siap agung agungkan lagi diorang tu kan. Saya bukan tak sedar diri, saya sedar saya ni orang melayu, makan sambal belacan semua tu. Tapi adakah itu bermaksud bila saya dengar lagu Korea, saya terus lupa semua tu? Kalau mcm tu, awak dengan saya takde beza lah. Saya hanya meminati mereka. Masing masing ada minat masing masing en. Duhh, please lah, jangan sbb kau benci k-pop, kau nak kutuk kitorang mcm mcm.

Saya tahu awak mesti cakap saya nyanyi-nyanyi ni bukannya faham maksudnya. Hello excuse me, i do understand. Kenapa kau mesti kecoh kecoh pasal tu. Sedangkan kitorang ni takde amek peduli sikit pun pasal korang. Please lah, be mature.

Haaa puas hati aku! Sorry kalau ada siapa siapa yang terasa. Habis kalau aku asyik jaga hati korang je, siapa pulak nak jaga hati aku? Aku bukannya nak marah apa, just nak luahkan apa yang aku rasa. Maaf sekali lagi kalau terasa.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.