// Loudest Silence




December --> Result --> School
Thursday, December 1, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Sangat tak percaya hari ni dah masuk December. Itu bermakna lagi sebulan kena masuk sekolah balik. Bukan tu je, December ni jugak lah penentu kelas aku tahun depan. Omoooo result pmr keluar! :O

Dulu aku tak sabar sabar nak amek result. Sekarang bila dah nak sampai waktu dia, alahai, start lah rama rama nak berjinak jinak dalam perut aku. #Encik Result, tolong bekerjasama dgn saya kay? Segala keputusan awak menentukan hidup mati saya. <---- mcm nak pergi berperang

. . . . . . . . .

Cukup pasal tu.

Sebelum November melabuhkan tirainya, (berbakat jugak aku dlm sastera ni!) aku sempat beli guitar! :D Hewhew. Saya happy. Happy sangat. Wah happynya. Aku rasa tak perlu kot aku nak ulang happy tu banyak kali. Kann? Kay lantak kau dah baca pun. Masa tak boleh diputar balik. Padan muka. Menyesal letteww

Okay sambung balik pasal guitar. Eh rasa malas pulak nak sambung. Biar ah korg tertanya tanya. Padan muka sekali lagi. Kbai!

p/s: Jgn marah dengan entry hari ni sbb aku sendiri pun tak tahu apa perasaan aku sekarang ni.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.