// Loudest Silence




Gurauan awak tu tak kelakar
Monday, November 14, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

#Entry bengang

Lama lama aku bengang pulak dengan sesetengah blogger yang mengamalkan khidmat done follow you, follow me back kay. Aku tak kisah korang nak cakap mcm tu sbb terpulang dkt aku lah kan nak follow balik ke tak. Yang aku bengang sekarang, kau bukan betul betul follow aku pun. Pandai bergurau nmpk. Ingat aku bengap sangat ke tk boleh tengok follower ada berapa.

Kau cakap kau dah follow tapi bilangan follower aku maintain mcm tu je. #haktuih! Aku tk pernah pun paksa korang follow aku. Nak follow, aku sayang. Tak nak follow, terpulang. Tak perlu lah nak cakap kau dah follow aku dgn harapan aku nak follow kau balik. Kalau aku minat blog kau, aku follow.

Okay cukup sampai situ. Jom tukar mood.

Kepada yang dah mmg jadi follower aku, seriously aku sangat appreciate. <------ Bagi ucapan mcm menang blogger terfamous seantero dunia. But seriously aku mmg appreciate. Aku akan follow korang balik, tapi tak janji. Hewhew. Kalau aku minat blog korang, aku follow okayy :D






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.