// Loudest Silence




Hottest Forever!
Sunday, November 20, 2011 | 0 Gossip

Comelnya Nichkhun sayaa <: Awak diam.

Entry aku sekarang penuh dgn segmen je kan. Sebenarnya aku pun boring. Sekarang ramai pulak nak buat segmen bagai. Kadang kadang tu aku nak join, tapi aku pikir bape banyak segmen aku nak join ni, so aku akan pilih. Haha join jugak :P

My life is getting bored each day. Aigoo -,- Rutin aku sekarang, download cerita korea yang banyak aku tangguhkan time PMR hari tu. Wuuu namapak tak kesungguhan aku :P

Kalau nak bagitahu cerita apa yang aku download, takut takde sape yang tahu pulak :P Kan ramai tak layan k-pop bagai ni. Nak sentap kejap.

Tittle memang takde kena mengena. Tapi mcm mengundang pun ada. Hottest di situ bukan bermaksud saya ini hotstuff kat fb ramai orang add satu status sejuta like. Tidakkkkk! Hottest di situ bermaksud, imma fan of 2pm! Wah kipas sikit! Depa datang Malaysia 25 Nov ni. Lagi 5 hari. Waaaa nak pergi :( Sape sayang saya tolong sponsor tiket. Saya nak yang rock zone. Hewhew <: Memang dah lama tk tercekik kerbau agaknya aku ni.

Dah bye!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.