// Loudest Silence




MALAYSIA ♥
Monday, November 21, 2011 | 0 Gossip
Haaa ambik kau caps lock terus.

Kay aku bukan layan sangat bola. And masa Malaysia lawan dgn Indon hari tu pun aku tak tengok. Tapi bila aku dengar diorang akan lawan balik, tiba tiba semangat pulak nak tengok. Dan semangat aku tak sia sia! :D

Sebenarnya aku penat sangat ni. Cehh bukan aku yang main. Tapi tengok diorang main, bukan setakat jantung, mata taik hidung kuku kau pun boleh tercabut tau. Walaupun penat gila, aku tetap nak update jugak. Excited punya pasal! Woi kalau korang tak tengok menyesal woi! Haaaa nak bukak youtube letteww :P


Sumpah aku rasa mcm nak kahwin dgn Khairul Fahmi ni :P Tapi terbatal pulak bila si Nazmi masuk. Hadoi aku baru perasan. Boleh tahan jugak diaaa :P Entry pasal bola pun boleh cintan cintun kejap kan? Takde hal lah kan. Hewhew :D

Okay malas ah nak cerita sbb mesti semua tengok kan. Tapi masa penalty tu yang paling mendebarkan doe. Serious sakit tekak aku. Mak aku siap doakan lagi. Aku tengok bola dgn mak aku je tadi. Semangat betul mak aku.

Bila last penalty masuk, sampai flat flat sebelah rumah aku boleh dengar suara orang bersorak. Amboi happy nampak? Sama lee kitaaaa :D

Tapi yang paling aku menyampah, keeper Indon tu. Muka dia aku tak tahu kenapa mcm tk puas hati gila -,- Mmg start lah aku mengutuk Indon. Masa last penalty, mcm menangis je aku tengok dia tuu :P Sabar kay, adat pertandingan :P

Okay okay aku semput sangat dah ni. Congratez Malaysia! Roaaarrr :D Hewhew <:



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.