// Loudest Silence




See you next year!
Thursday, November 10, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum





Aku baru tahu semalam last day sekolah -,- Aku tengok status Subestians kat fb. Kay mula mula aku ingat dorang saje je, aku tanya lah member aku sebab asal adik aku still sekolah. Rupanya mmg betul dah cuti, disebabkan SPM. Ohhhhhh baru ingat sekolah rendah takde SPM. Hewhew --'

So hari ni secara rasminya, cuti sekolah bermula! :D Tapi tapi tapi tidak untuk form 5 :P Hihi. Batch tahun ni batch pertama yang amek SPM kat sekolah aku. So, good luck and do your best kay, make our school proud! :D Hewhew tiba tiba teringat aku amek PMR tahun ni -,- Serious tak sabar nak amek result. Member aku ckp jangan amek. Nnt menyesal -,- Tak memberi rangsangan langsung.

Tahun depan maybe aku stay je kat Subest. Tak tahu lah nak pindah mana. And aku pun takde apply mana-mana. Ada yang suruh aku masuk teknik. I was likee huh? teknik? -,- Err aku rela stay Subest dari masuk teknik. Jangan tanya kenapa, korang pun mesti tahu sbbnya kan.

Habis dah. Kbai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.