// Loudest Silence




10 Hari Cabaran Blog
Tuesday, December 6, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum





Aku jealous sangat tengok blog orang lain. Bukan sbb cantik ke apa, tapi diaorang selalu je ada benda nak update. Bukan mcm aku, nak kata busy, PMR dah lama habis. Malas tu mungkin. (bkn mungkin lg dah, mmg! :p)

So aku pun google lah pasal benda ni. Sebenarnya challenge yang dulu pun tak habis lagi, sibuk nak buat challenge lain -,- Aku kan mana pernah puas :p So aku rasa challenge yang dulu tu, aku nak stop je lah, malas nak sambung. And aku try challenge yang baru. Lagipun 10 hari je so aku rasa takde hal lah! :D

Aku pernah baca pasal challenge ni kat beberapa blog, tapi time tu aku busy PMR, so tak ambik tahu sangat. So sekarang memandangkan kerja aku sekarang membuang masa je, aku nak lah isi bukan dengan perkara berfaedah lah, tapi untuk memastikan blog ni tak terbiar usang. Susah tau aku binaa :p

So here it is:

1. 10 things about you
2. 10 things you love
3. 10 things you hate
4. 10 things you want to say to one person
5. 10 wishes
6. 10 items you can't live without
7. 10 important people
8. 10 of your favourite songs
9. 10 ways to win your heart
10. 10 final words
So maybe aku akan start esok. Now i want to play with my guitar! :D Kbai!




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.