// Loudest Silence




Alhamdulillah (':
Thursday, December 22, 2011 | 20 Gossip
Tujuan aku buat entry bukan nak menunjuk ke apa. Tapi aku just nak share kegembiraan aku and nnt bila aku dah tua ke boleh aku baca balik semua ni <; hewhew

So aku baru balik dari sekolah ni. Dup dap dup dap still tak hilang walaupun dah amek result ;p Haha

Aku tak tahu lah mcm mana nak tulis entry kali ni. Rasa mcm blank -,- Okay so nak tahu result aku? Hewhew teka lah dulu ;p Mula mula target aku 4A and aku sangat yakin Geografi aku dapat A. Tapi result yang sebenar tak mcm tu. Haaaa cepat ah teka. Sape dapat tekaaaaaa, aku belanja baca entry aku dgn free ;p Oh taknak? K.


Tak nampak? Kay mmg sengaja taknak bg nmpk ;p


Haa amek version close up punya! Hewhew <: Saya dapat 6A 1B 1C. Alhamdulillah (': Sebenarnya kan tadi aku nak snap dgn muka aku sekali, tapi malas pulak aku nak berbelit sume, so aku snap tu je lah ;p Cepat ucap tahniah secara berjemaah! Kbai

Eh kejap. Mak aku cakap aku boleh masuk asrama tapi aku taknak! Bukan takut, just taknak mak aku rindu aku nnt ;p Kbai




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.